3.9.08

Uppe med tuppen. (eller ja egentligen med min avskyvärda klockradio)

Om en timme ska jag gå till tåget. Jag undrar fortfarande varför jag är uppe så tidigt och klar redan nu. However så vaknade jag någon gång vid 02.00 och trodde att klockan var 8. I och med min lilla försovning igår hade jag väl någon sorts inneboende panik över att det skulle hända igen och löste det genom att chockväcka mig själv genom att skrika i sömnen. Hur som helst, utan att förstå att klockan inte alls var 8 lyckades jag ta mig till duschen (ja jag rakade till och med benen vilket var rätt revolutionerande med tanke på den unga timman). När jag kom tillbaka till bombnedslaget jag kallar sovrum insåg jag till min egen fasa att klockan endast var 02.14. 02.14 folks! Det är inte okej. Som tur var lyckades jag somna om. & vakna. Med jättelockigt hår. Tastytasty;)

Efter skolan ska jag träffa den underbara Matilda, snyggast i Årjäng, samt hennes förtjusande mor. Klockan 15.20 ska vi träffas där emos hänger, jag hoppas att de inte kidnappat dem när jag kommer dit. I höst är det jag som åker till Irland och våldgästar hos Matilda, det kommer att bli fab;)

Allhuset ikväll darlings. Ni hittar mig och Hanna dansandes i ett hörn någonstans.

Inga kommentarer: