23.9.08

Hemtenta och TEGfever.

Jag sitter och skriver på min hemtenta. Det går segt - jag har tagit en paus nu. However, det är svårt, inte lika svårt som jag trodde först (eller så har jag bara bättre koll än jag tänkt mig?) & tur är väl det. Men när jag sitter här och tänker på tidigare uppgifter i ämnet, sådant man gjorde på gymnasiet som inte var lika fördjupande - det var soft nu när man tänker tillbaka. Som bilden ovan, det var så det såg ut i princip varje dag. Niclas, jag & Jocke i en av sofforna med fötterna på bordet och datorerna i knät. Vi gjorde allt utom att plugga ungefär - men det gick ju rätt bra ändå. Jag saknar TEG ibland, ja det fanns ju så mycket bra där:

- Colaautomaterna. De är episka och utställda överallt, välbesökta av F3b. (läs mig). De på SU är inte alls lika fantastiska. Jag dricker aldrig burkcola längre.
-Kockis. En bitter man med ett hjärta av guld. (numera är alla bara bittra?)
-F3b. Som är mycket bättre såhär i efterhand när man inte träffas varje dag längre. Det är nog alltid så, att det man inte får varje dag längtar man till - man photoshopar i efterhand.

Inga kommentarer: