12.9.08

Jag är fascinerad.

I all tristess som gärna lägger sig över mig på nätterna kollar jag runt på random bloggar. De flesta är skrivna av analfabeter of course, vissa av tråkiga människor som gillar att ta bilder på sin mat. Eller sina katter. Ja you get it.

Helt plötsligt snubblade jag över den här bloggen. Den heter något så enkelt som "Att ligga" och handlar om... ja you guessed it: Att ligga. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag mår nog lite illa av hur den här personen resonerar, tänker, söker, jagar. & att han dessutom skriver om det. Om det här är på riktigt är det ju rätt patetiskt, hur personen ifråga kommit på ett system för att hålla reda på alla ladies i sin telefonbok på mobilen genom att ge dem siffror innan namnen 0-3. 0= bra brud som man måste hålla kontakt med nästan dagligen. 3 = brud som man kan ringa när man inte har några alternativ.

Ju mer jag läser (jag kan verkligen inte sluta) desto argare blir jag. Palla det här. Verkligen.

Inga kommentarer: