23.9.08

Återigen så är jag fascinerad

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om en blogg som bara handlar om att ligga. Jessica har nu hittat en liknande blogg som handlar ungefär om samma sak. Skillnaden är dock rätt stor - Oskar som skriver den här bloggen erkänner att han gör detta på grund av sin egen osäkerhet.

Till skillnad från attliggabloggen skryter Oskar inte med sina erövringar speciellt mycket, det är mer en redogörelse för hur han gör för att bota sin osäkerhet. Jag tycker nog lite synd om honom även om jag inte tycker att det han gör är rätt. Jag mår nog lite illa av den här också, men antagligen av helt andra anledningar. Hur långt har det egentligen gått när man måste använda sex för att rättfärdiga sig själv på det här sättet? Jag vet inte. Men jag kan inte sluta läsa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där bloggen läste jag ett tag innan men sen glömde jag bort den. Nu känns det ju lite drygt att ta det i en officiell bloggkommentar men jag kan ändå förstå honom. Hur som helst: nästa gång ser vi Pete tillsammans. Punkt.

Linda sa...

OH YES WE WILL!
(& ja jag förstår nog också. )