15.9.08

It's just clean now.

Kaoset är över. Mitt rum är inte längre en håla. Är inte längre ett bombnedslag. Nope. det är rent här nu, så rent att jag kan ta hit människor till och med. (You can be my first? för intresseanmälan maila mig. aight?)



I en timme vandrade jag runt på campus idag, ingen i gruppen kom på grupparbetet eller lektionen. Alldeles ensammen var jag. Lilla jag på den stora skolan haha. Jag inhandlade en mapp (rosa självklart) och en penna (blå. inte lika självklart kanske...) - stora grejer det där. Verkligen. & så hälsade jag på Micha på Prego, för att snacka skit, kolla på hennes nya tatuering som jag inte ens visste att hon gjort (till historien hör att människan inte ens kan höra ordet nål utan att tappa andan) & dricka choklad. Mm ibland har man det rätt bra ändå.

Inga kommentarer: