2.9.08

Fail. Goes. Wonderful.

Jag försov mig.
= jag hann inte duscha = usch.

Jag sprang till tåget - bra jobbat måste jag säga. Sminkade mig på perrongen och träffade sen en gammal klasskompis från högstadiet på det blå tåget. Det var mysigt. Hon har flyttat till Eskilstuna - jo ja tacka ja, det går bra för en del (hör gärna mitt bittra tonfall över att jag själv bor hemma. Ja egentligen borde jag inte låta så - jag har ju valt det själv... men ändå).

Jag kom 32 minuter sent till mitt möte med min grupp. Alltså 28 minuter innan vi skulle redovisa Likheter och Olikheter mellan Odysséens och Aenidens dödsriken. Men det löste sig.

Det hela var över på 120 minuter , sen förde mina fötter mig mot Tekniska där jag träffade Jessica. Med sig hade hon en av de finaste kvinnorna på jorden - Anneli. Min historielärare på gymnasiet som lärde mig vikten av att tänka själv på riktigt, inte bara lite halvt. Det var hon som lärde mig att man måste tänka stegena före hela tiden. Det var fint och jag blev glad. Och kramades.

Inga kommentarer: