22.9.08

Sundays are always rainy

Okej, jag skulle inte ens veta om det regnade för jag har inte ens kollat ut genom fönstret på hela dagen. Jag har legat däckad i en förkylning som för en "vanlig" människa inte varit någonting att orda om men för mig som aldrig är sjuk är jordens undergång. Det var nog bra att det inte blev någon utgång igår, film & godis med Emil & Ludde var lagom.

Imorgon ska p-staven bytas ut. Aouch som man brukar säga. Hahaha som Stefan kommer att säga när jag börjar gråta imorgon på UM. Han ska med, indeed - han är mitt stöd haha. Grattis till honom, till detta steg in i kvinnovärlden han inte borde behöva göra med mig. haha.

However så borde jag sova. Jag ska nog göra det snart men just nu ligger jag och kollar på E!'s röda mattanspecial från Primetime Emmy Awards. Jag ska också bli stjärna, så att jag får ha de där klänningarna på mig. It's all about the dresses darling isn't it?

Inga kommentarer: