15.9.08

back from the dead?

Kom precis ur duschen. Satte på MTV i brist på annat sällskap & vad spelas inte om The Rasmus? Ni vet det där hemska bandet från Finland (?) med sångaren med det konstiga håret. Oj så alternativt... Hur som helst så är de tydligen tillbaka...

Inget ont om mina landsmän finnarna, men musik är de fan inte bra på...

Hmm vad är grejen liksom? Läskiga dreads som typ sträcker sig efter hans bandmedlemmar eller är det en alien som försöker ta sig ut? Jag undrar om han tycker att det är fint själv? & hur kommer man på den här frisyren egentligen? "JA! Idag vill jag sluta tvätta håret och ha dreads där bak. Här fram ska jag slicka håret längst pannan och gör en fin mittbena! Borlänge kan inte ha fel - mittbena är NAIZZ. Jag fäster det med hårnålar! Ja! Jag är briljant!" Var det så det lät? Fast på finska?

Inga kommentarer: