12.9.08

Skräckfilm. Egoposing. Torsten?

Stefan kom över och tittade på när jag vek ihop lite av mina kläder och la ner i nya byrån. Sen gick (!) vi ner till centrum och hyrde film och köpte goda saker. Skräckfilm darling, alltid skräck. However så var det mysigt, vi brukade ha filmkvällar ja i princip varje kväll förut, innan vi blev stora och började jobba/plugga på heltid. Imorgon är han återigen min, tills Jessica kommer hit ngn gång vid 6 för gemensam uppklädnadsprocedur inför vår tjejkväll on the town. Min snygga klänning ska självklart användas (för första gången!) och till det ska jag ha en fin liten väska med en fågel på. Ja, det är ju sånt där jag känner att jag bara MÅSTE upplysa världen om. Bilder kommer antagligen upp imorgon - det brukar bli så.

Men snyggt. verkligen. Jag kan leva med det här. I really can.

& you think you're all that don't you?

Inga kommentarer: