15.9.08

The likely lads


Jag googlar Pete & Carl. Det är som porr, fast faktiskt stimulerande. Typ. Samtidigt lyssnar jag på Kleerup/Robyn/Lykke Li/Dirty Pretty Things/Hot Chip/Suede på Youtube i brist på annat att göra. Jag gillar´t som man brukar säga.
Imorgon ska jag möta Katja kl 12 på SU. Det blir mysigt, det är det ju alltid med henne . Sen är det grupparbetstid med grupp c:2 - jag & Frida lär bli de enda där, det gör kanske inte så mkt. Vi har ändå inget att grupparbeta med. Jag måste för övrigt kirra mina sömntider, det är inte okej att vara uppe till 4 på morgonen varje natt. School is fucking up my sleeping hours.
However. Kolla det här. När vi såg Robyn på Arvika den där natten spelade hon den här underbara låten i den här versionen. Jag grät. Hannil grät. Baba grät. De tusentals människorna som var där grät. Det är så fantastiskt vackert att man nog inte riktigt vet var man ska ta vägen. Jag gillar det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Linda jag saknar dig! Och arvika! och oss på arvika!