17.9.08

Då var det bara sömnen kvar.

Jag har kollat på brutal slagsmålsfilm med Stefan och Jonte som dagen till ära jobbade på videobutiken = gratis film för oss. Vi klämde ihop oss här nere i mitt rum alla tre och kom med glada tillrop när det blev som blodigast. Dunno why men jag blir fascinerad. Av slagsmål på film alltså, speciellt i brittiska huliganfilmer. Galet.

Photoshop är kirrat iaf. Thank you ver much. Ny header som ni kanske ser, kommer att bytas ut. Men still, provisoriskt är bättre än ingenting.

Imorgon har jag den tidigaste morgonen på länge i skolan. Redan kl 10.00 ska jag infinna mig i De Geersalen. Heavy stuff. Tåget går 08.59 härifrån. Möta Tove typ 20 i vid tunnelbanan. När måste man gå upp då? Typ... 7.00. Oj, så tidigt har jag inte gått upp sedan... ja sedan i somras när jag gick på schema på hemmet. Freaky. (det skulle vara skönt att sova bort hela dagen men då blir det som nu, jag kan inte somna nu istället. Damn it, fucking naptime. )

Inga kommentarer: