28.3.09

Who needs me when there is you?

Jag insåg precis hur överambitiös jag kan bli ibland. Jag har pysslat klart för den här gången - nu ska jag
borsta tänderna (och kanske håret)
sätta på mig lite anständiga kläder
sätta på mig en jacka och ett par skor
möta kärleken och handla mat.

Stora planer för den här eftermiddagen.
ikväll är det
middag
utgång
lite dans
hemgång
sova med kärleken och sova tills jag vaknar.

(i morse blev jag upptvingad av Jehovas Vittnen vid dörren. De bjöd mig på värsta festen, tydligen skickar de ut inbjudan över hela världen och JAG är utvald. De ville prata om Jesus och hans död. Jag var inte så pepp så jag gick och la mig bredvid Hanna igen. Pappa blev nervös när jag berättade om det här dunderpartyt. Han avslutade samtalet med "Give the iron" - det betyder tydligen "Ge järnet" på hans egen engelska. Det var fint och vi skrattade lite innan vi lade på.)

1 kommentar:

tove sa...

halllååå
jag fattar ingenting. har jag missat allt? måste ses snart! jag är frisk inom citationstecken har ingen feber i alle fall så jag smittar nog inte!

pussss