26.3.09

egocentrism. issues. 2 frågor. uppgivenhet. hej jag är SUstudent.

För en timme sen var jag så jävla pepp. Det är ju roligt att plugga. Jag har ångrat mig. Det är fan inte kul att en vecka i månaden glömma bort resten av världen och bli en neurotisk slyna. Nej det är fan inte kul för någon inblandad. Jag är klar med själva tentan i alla fall. Nu är det kompletteringsfrågorna kvar. De ger mig hispan, ja faktiskt. För jag fattar inte riktigt frågorna - och jag ser inte riktigt vad de är ute efter i själva texterna heller. FAST jag läst dem om och om igen. Jag kanske är blind för kärlekstrianglar och sånt där. Är det så det blir til slut? Man blir blind för sånt där smaskigt, the juicy stuff i böckerna. usch på det, jag gillar ju sånt. Nej, nästa termin tänker jag läsa engelska. och få lite distans till litteraturen. Det ska bli fint med några månader när litteratur kan få vara ett nöje och inte ett måste, bara ett litet tag. Sen är det nya tag igen.

(och ja jag egofotar inne på SUtoaletterna. Inte riktigt lika hardcore som att läsbajsa i båsen på andra våningen. Men ändå. Jag är en rockstar.)

Inga kommentarer: