9.3.09

Jag har simmat långt ut ifrån land.

Ligger i min säng och lyssnar på Tomas Andersson Wij, kollar lite Cityakuten och myser lite allmänt i min sköna outfit jag sportat idag.

Har varit med Frida och haft det allmänt bra idag. Vi har ätit, promenerat, kollat på fantastiska saker i småsmåsmå second handboutiqer som ägs av småsmåsmå tanter och fikat. Druckit te och ätit kakor. Lyssnat på Janis Joplin och skvallrat. Planerat för onsdagen, hur vi ska klippa varandra och färga varandras hår. Svartsvartsvart. Det kommer att bli hur bra som helst. Jag skrattar alltid så att jag har ont i magen när jag är med Frida, som ett träningspass som utförts med bravus känns det som i mina vilande magmuskler. Fina grejer det där.

Imorgon jobbas det 7-15. Jag är inte speciellt pepp just nu. Helt ärligt. Men det gör inte så mkt, det är skönt att jobba, att ha något att göra på dagarna. Sådetså.

Inga kommentarer: