7.3.09

Såhär mitt i natten.

Vi var på Allhuset och jag sa hela tiden att jag skulle fan åka hem när Sigge åkte. Men det gjorde jag inte. Jag åkte två timmar senare, med sista tåget, och Johanna istället.

Jag har dansat så att jag har ont i småtårna. Spillt ner min gröna tröja så att det ser ut som att mina bröst läcker. Fått med mig ett glas i väskan (det kändes lyxigt att kunna dricka Cola ur glas på tåget hem). Halkat runt i skogen. Tvättat bort sminket så att jag ser vanlig ut igen.

Just det där glaset är jag väldans intresserad över varför jag ville ha med mig. Men jaja, det kommer aldrig att gå sönder för det är i sånt där konstigt plastmaterial som lika gärna kunde ha varit glas... Det kommer att vara min efterlämning till kommande arkeologer. Ett plast(/glas)glas med rött läppstift på. They're gonna run wild.

Inga kommentarer: