26.3.09

we are ready for the floor. kunde ha varit ett soundtrack.

Fever Ray. Hot Chip. Salem al Fakir. Markus Krunegård. Britta Persson. Bloc Party. Elliott Smith. Lisa Ekdahl. Lars Winnerbäck. Last Shadow Puppets. Joy Division. Magnus Carlsson. Björk. Håkan Hellström.

det är lite för lätt att bli lite melankolisk på nätterna. jag har inte varit ensam en enda natt på jättemånga nätter känns det som, fast det har jag ju för jag var ju hemma i helgen och då var jag ensam. då uppskattade jag det. inatt tycker jag inte om det alls. inte när jag lyssnar på stjärnfallet. if i had a heart. no fit state. ljudlöst och salt. du hade tid. love will tear us apart.

nej. jag måste peppa till. vi ska dansa på lördag Hanna. du vet inte om det ännu, men fan vad vi ska dansa. du & jag. pojkarna får se på. jag vill bara dansa med dig.

Inga kommentarer: