31.12.08

Vitt vin och flashiga klänningar

Aleeeeeeexandra is in the blogg mmkay.
Vad Linda gör? Hon står just nu i duschen och rakar sina läckra ben.
Ja gott folk, tro det eller ej, men hon lämnade bloggen i mitt ansvar. Jag veeeeeeet, hur dum får man va lixom?
Men, Linda är ju Linda. Min kusin. Min syster. Mitt hjärta.

Linda kom efter mycket om och men fram med den lilla bussen hit till lapplands väsby ca 14,35 och jag hittade henne irrandes runt i väsby centrum med sin vita fluffiga mössa. Bedårande.
Vi gick till attack mot varenda skoaffär vi kunde hitta då Linda promt skulle ha skor.
Det gick ju då inte som hon ville, men hon hittade ett fint diadem istället.
Sen åt vi kebab. Sen irrade vi omkring inne på ica och försökte hitta läsken. Söta pojkar distraherade.

Så fort Linda är klar med sina ben, ska vi fixa och trixa med våra fina klänningar. Och självklart är ett glas vin eller 13 inräknade i detta.

Lite upprörd över att det redan är ett nytt år, vafan, jag har ju precis fått in i skallen att jag ska skriva 2008 istället för 2007, och nu ska jag alltså lära mig att skriva 2009??
Herregud.

Detta var allt från mig för denna gång.
Well, have a happy new year =)
/Alex (Le kusefin)

Inga kommentarer: