17.12.08

Student by day. Slacker by night.

Sitter på SU och hänger. Rätt patetiskt egentligen med tanke på att jag har ett fullt dugligt hem. Men nej nej, så kan man ju inte ha det. Sitter och kollar på Linda när hon pluggar japanska radikaler och kanjis (say what?!) och så väntar jag på Michan som jobbar på Prego (den söta rödhåriga - det är hon. Hälsa från mig om ni handlar av henne någon gång) - vi ska ha en sleepover hemma hos henne i Norrtälje i natt. Mysigt. Det var länge sen.

Det är för övrigt Michan som ska fira jul hemma hos oss också, det kommer att bli fab. Dansa hela natten till julhits och leka med julklappar? Som man gjorde när man var liten, fast bättre.

Imorgon är jag ledig. Det ska firas med att infinna sig på gamla gymnasiets julavslutning. Ska möta upp Stefan 8.45 utanför Statoil - tjoho. Det kommer att bli hur bra som helst, jag är övertygad. Saknar det där lite grann to be honest - julavslutning. Ja... ett helt år utan hade det blivit om jag inte går imorgon. Men det ska jag ju så det är lugnt... (hej svammel). Sen är det lunch med Sigge och Ludde inne i stora staden. Det kommer att bli mysigt det med. Det är så jag ska fylla mina dagar fram till 7 januari (när jag har mitt första seminarium -09), med mysiga saker.

Imorgon fyller mormor år också, hon når den eminenta åldern 75. Oh yes. Det ryktas om smörgåstårta och bakverk (och att älskade kusin Alexandra bangar men det är en helt annan historia).

Inga kommentarer: