10.12.08

@ SU

Försov mig i morse. Vaknade av att mobilen ringde, det var min mor som ringde och trodde att min mobil var stulen. Tydligen hade det kopplats fel någonstans & låtit min mamma hamna hos någon som bara ropade hallå hela tiden. Skumt.

Gjorde mig iordning på 3 minuter max. Sprang till tåget (ok gick snabbt), hann med. Möte med gruppen men det var bara vi två där , William och jag. 50% av gruppen alltså. Inga bra siffror det där. Det betyder att jag måste vara i skolan kl 09.00 imorgon bitti ändå, något jag ville undvika så att jag kunde hålla Hannils hand imorgon. Jag suger - men den här gången är det inte mitt fel.

Ikväll ska världens finaste Gustav firas. Han fyller hela 17 år idag. Så jag ska hem till världens bästa extrafamilj och äta tårta. Massa tårta. Och leka med småbröderna och min bästis. Så det så. Sova där ska jag också. Oh yes I am.

1 kommentar:

Hanna sa...

åh det var så himla himla fint av dig att följa med. betydde allt.

grät en svätt när han tittade med miktoskop rakt in i "uterus". (haha, latin, snacka om skills)och skrapade med en tandbortsliknande grej för att ta cellprover.. heh.

nu blöder jag och har ont i magen. Men det lät ju som sagt på honom att det såg bra ut, trots allt.
MEN TACK MIN ÄNGEL! <3