19.12.08

'Cause your favourite music was playing

Jag kan för allt i världen inte hitta min iPod! Vad fan liksom?!

Aja, ska ta en dusch innan sänggång så att jag orkar med morgondagen. Inatt ska jag inte vara uppe till 03:00 och lalla. Ikväll räcker det med 01:30. Stora beslut av en liten flicka kanske.

Imorgon är det som sagt sista seminariet innan jul. Ojoj, det är typ 5 dagar kvar till julafton nu men det finns typ inga julkänslor (utom avslutningen på TEG idag som frambringade litelite en litenliten stund)...
- det är ingen snö (jag hurrar egentligen...)
- jag har inget julpynt i mitt rum (förutom julkaninen som legat framme i en sisådär... 4 år?)
- ingen julgran ännu (inhandlas i helgen?)

Det enda som egentligen talar för julens intåg är mitt städade rum. Ni som känt mig ett tag och ännu inte sett mitt sovrumsgolv är varmt välkomna att komma förbi och se detta underverk. Stengolv baby, med golvvärme. Är värt en titt.

Inga kommentarer: