25.4.09

Solen skiner när andra sover också.

Jag börjar tidigt idag, vilket är lite... ovanligt haha. Sov i 3 timmar vilket nog inte var så himla genomtänkt men jaja det är som det är. Solen skiner i alla fall vilket gjorde det så himla mycket lättare att gå upp, det och Jimmy som ringde när han var på väg hem från jobbet. Mysigt.

Lyssnar på p3. De spelade precis Miss Li's nya singel. Kan tänka mig att den heter I heard of a girl eller något liknande eftersom det mer eller mindre är det enda hon sjunger. "Men vad hörde du om henne då?!" har yttrats några gånger när den spelats här hemma. Ingen vet. Ingen verkar bry sig så mycket heller.

Jag vill så himla gärna tycka att Miss Li är bra, jag vi
ll vill vill. Men jag kan inte. Nej hon ska nog ta och slå sig ihop med Lasse lite till, det funkade ju bra.

Men söt det är hon ju. Den där Linda.

Inga kommentarer: