1.4.09

Flowerbeds I stumbled for a treat

Sov hos Frida i natt. Vi bakade chokladbollar med rosa pärlsocker, drack drinkar gjorda på polskt gin, kollade på Fucking Åmål och låg på golvet och tog igen oss. I morse bakade hon scones till mig, det var fint och jag tänkte att henne ska jag nog ta och ta med mig när jag själv flyttar någonstans.

Sen åt vi lunch med Alicia innan vi "gjorde stan". Det har varit så himla fint väder och mina brillz får mig att känna mig så jävla cool så jag köpte de där skorna jag suktat efter sedan förra sommaren men som alla sagt åt mig att strunta i. Tydligen är de fula. Det tycker inte Frida och jag. Så jag köpte dem och dem tänkte jag sporta imorgon på jobbet och på fikan med Jakob.

Hmm annars då... middag hos Jimpa på lördag. Stefan och Ellen kommer. Fint. Jag ska baka ngt.

Inga kommentarer: