11.4.09

my trusted fire.

numera när jag vaknar massa timmar innan min fina pojkvän läser jag touching from a distance. om ian. jag grinade lite i morse när jag läste den. sen insåg jag att solen sken och att jimmy var ledig och då var ju allt bra igen.

åt räserfrulle innan vi åkte in till kungsan för att träffa sebastian. vi åt glass. och dracka folköl. och hamburgare. jag köpte en jättelila hoodie också som kommer att passa perfa på gotland på måndag. den är så mjuk att jimmy var tvungen att klappa på mig hela tiden. lär sportas massor i framtiden.

sen var det middag med ellen i kungshallen. sen kenny starfighter med ellen och sigge medan jimmy åkte till jobbet. jag skrattade så att jag sitter här med ont i magen. åt filmen. och åt han som satt bredvid och skrattade jättehögt åt allt som var tråkigt. det gjorde dem roliga.

just nu sitter jag och lyssnar på jenny wilson. uteslutande. det känns bra. ska kirra voldemort innan gotland så att jag kan briljera med bra musik på båten dit. oh yes indeed.

1 kommentar:

Mammil sa...

Men var är alla VERSALER!!
Mammil