25.4.09

in the headlights.

Massproduktion innan kl 8 på morgonen känns lite väl ambitiöst men jaja. Kollade igenom de bloggar jag brukar läsa då och då (ja jag har nästan en rutin jag går efter), många lite väl pretto för att man ska kunna göra annat än att skratta åt dem - vilket antagligen är en del av njutningen för mig.

Men så kommer jag på mig själv med att få lite prestationsångest... Var får folk allting ifrån? Hur orkar man vara så djup hela tiden? Hur orkar man vara så himla seriös?

Om jag fick välja skulle jag skriva en blogg om enbart bajs. Det skulle vara hur kul som helst, för två personer i hela världen. Mig och min mamma. Två individer som aldrig kommer att bli vuxna när det handlar om hanteringen av bajsdiskussioner. Någon som är på med att co-writa?

3 kommentarer:

Hanna sa...

Men.... Vi är väl ändå TRE i världen med detta intresse? Eller fyra, vi måste ju räkna med lillebror.
Jag är på. Dystal också, slår jag vad om XD

Adam Korpskog sa...

tyvärr, jag är för pretto ;D

Mammil sa...

Haha, jag skrattade glatt bara genom att läsa ordet! Å vad jag är barnsligt lättroad. Mamma