24.2.09

Soundtrack (we are the earth intruders. we are the sharp shooters )

1. Björk - Hyperballad. 2. Björk - Human Behaviour. 3. Björk - Earth Intruders. 4. Björk - It's in our Rwanda.

Inatt är det bara bara bra Björk det lyssnas till. Jag hade glömt bort hur fin hon är. Jättefin verkligen. Hon gav mig lite kraft nu när iPoden inte vill som jag vill och jag egentligen är alldeles för trött för att vara uppe. Men imorgon är det körlektion och innan den måste man ju ha musik att ladda upp med, så att man kan äga vägarna man färdas på. När jag åkte till Sigge och katterna var det ingenting som fungerade på den så det var bara att återställa allt och lägga in allt på nytt. Party...

Såg HELA Oscarsgalan igår vilket inte ens jag brukar orka med. Jag grät när alla andra grät, och lite när ingen annan grät. Mest för att jag är sådan, som gråter till sådant som är fint. Kate Winslet är ju fin. Och Sean Penn som hade vita bandet. oj. grät lite till då.

Inga kommentarer: