4.6.08

Greetings from space

Dagens låt: Hello Saferide - My best friend

Ja, det är officiellt en vecka sedan jag tog studenten. Jag har varit vemodig. Jag har gråtit. Jag har haft ångest. Jag har panikringt människor som inte alls förstått vad jag försökt säga. Jag har gråtit lite mer. Jag har vaknat upp och insett att fan det är inte alls någon fara. Man brukar ju säga att man går och lägger sig som student on top of the world och vaknar upp som arbetslös. Det är inte riktigt sant för alla (=inte för mig).

Sedan studenten har jag mest... ja vad har jag gjort egentligen? Jag har hängt med Stefan. Jag har sovit. Och kollat på massa värdelös skräckfilm (Hypnos är en spansk variant... SE DEN! inte..)

Idag tar världens finaste Bell studenten. Det kommer att bli lovely för dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så gulligt skrivet om mig! Du är världens finaste Linda som inte bor i Skåne :) Det var lovely!