15.6.08

Oh my God, you're wearing your Lorenzo Lamas again. Mhm.

Kom precis hem från Stefan. Eller precis och precis var väl att ta i, men ändå:)

Ska bränna lite bilder på en skiva som ska med till jobbet imorgon, får inte glömmas bort (kommer antagligen att glömmas på golvet i hallen som allt annat). Om 5 timmar (+/- 30 minuter) ska jag upp för att göra mig iordning för kalaset i Täby, packa ihop grejer till jobbet and so on. Hektiskt värre, det är väl så att ha "sommarlov" I guess. Aja, efter imorgon är jag ledig till torsdag, sen jobbar jag en dag, är ledig över midsommar. Sen bär det av till Arvika (Hot Chip! Kent! Kooks! Interpol! and so on and so on).

Schema inför morgondagen:
7.00-7-30: Uppstigning
9.42: Tåget går
11.00: Kalaset börjar!
13.10: Tåg mot Vallentuna.
14.00-21.15: Jobba.
21.15: Hämtning av mor (<3)
21.15-?: Hänga med Moa.


" And I thought you said; summer's gonna take the pain away. "
(Hello Saferide är nattmusik.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åååååååååh vad orättvist.
Jag vill oxå gå på joxåns kalas.
:(