18.6.08

Oh this is... something new right?

Imorgon åker jag ut till landet med alla som ska dit (mamma, pappa, Stefan & Karin) efter jobbet. Det kommer att bli sent men det gör inte så mycket - man är ju ledig;) Ska packa när jag kommer hem från min date med Michan. Hon åker till Mallorca inom kort för en bartenderutbildning och lämnar mig ensam i två veckor utan någon att ringa och skvallra med. Vi får ta igen det idag med andra ord ;) Hon fyllde år häromdagen också så lite måste vi ju fira right?

Har haft en tyst morgon. Ingen mobil som ringde och väckte mig, ingen tv jag glömt att stänga av igår kväll. Nej, ingenting. Bara tystnad. Jag har fortsatt på det spåret resten av dagen, ingen musik, ingen tv. No nothing. Det är rätt skönt egentligen. Speciellt med tanke på att jag hela tiden är omringad av människor och/eller andra ljud. Det är de här stunderna då man verkligen känner att det är okej att ha lugn omkring sig, man ska ta till vara på.

Mer sånt blir det nog när jag åker ut till ön, jag stannar några dagar efter att Stefan och Karin åkt hem. Hänger med föräldrarna och badar, solar, läser och allt det där som hör en skärgårdssommar till.

Dagens outfit består av klänning med röda prickar, svarta leggings och ingenting mer än så länge. Ska ju inte träffa Michan förrän 17.00 så jag har inte så bråttom ;) Det är skönt det med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Jag lyckades hitta din blogg ;P Jag e kanske lite datateknisk i alla fall, Skönt och höra att du kan ta det lugnt i bland och bara vara var kul och prata med dig i går :-) Jag hoppas vi ses när jag kommer te Stockholm :-)

Ta hand om dig min fina vän kramar i massor! :-)