12.6.08

It must be the light

Dagens låt: Nick Cave and the Bad Seeds - We call upon the author

Idag var jag i Täby och kollade på Sex & The City med Linn. Det var mysigt :) En riktig tjejdag med andra ord. Ludde ringde från Hultan och Babyshamblesspelningen som jag är sjukt bitter över att jag missade. Jag fick lyssna några sekunder och sedan mmsades det en bild på en scen med en svart/vit prick på. Pricken var Pete ;) It made me happy :D

Obsessar Nick Cave just nu. Nya cd'n Dig!!! Lazarus Digg!!! är så obeskrivbart bra. Jag kan inte sova på nätterna för att jag ligger och lyssnar på den.

Jag vet, bloggen är totalt värdelös just nu, det händer bara inte så mkt i det Hammarbergska livet just nu... Imorgon kommer Stefan hem från Skåne, allt är åter till det normala. Imorse fick jag ett sms med "gissa var jag är". En kompis från H-D med nytt jobb var i faggorna. Men lastbilen fick inte plats under bron. Haha, chockväckning nummer ett?

Imorgon ryktas det om att det blir en sammanstrålning mellan mig, Stefan och Sigge någon gång på kvällen. Bara en sådan sak ;)

Inga kommentarer: