12.5.08

Last night a DJ saved my life

Jag har gömt mig ett tag. Från världen. Från mig själv.
För att göra något nytt har jag tatuerat mig. Jag och min Katja som är så fin att man dör. Människor som Katja är värda så mycket, sådana som låter en bita henne i handen när man är lite rädd för en dryg man med nål i handen, eller som låter en äta godis till middag och dricka massa liter Cola alldeles själv. Det är underbart.

Imorgon ska jag showa min tattoo för alla som är intresserade, för alla som är ointresserade också för den delen. Jocke är den första som ska få se den, han är barmhärtig och beger sig in till huvudstaden där jag befinner mig just nu - för att jag ska slippa åka till skolan och tillbaka för ett studiebesök som vi ska mötas inför 12.30 på Östra. Shoppa? ja. Vad? Jag vet inte. Jag planerar inte sådant, jag bara handlar. Kläder och tågbiljetter till Dalarna där jag kommer att befinna mig inom mindre än 2 veckor.

För övrigt är livet konstigt och jobbigt. Förlåt för att jag är frånvarande och en ärkefitta. Ni får leva med det tills att jag är back on my feet. Vi ses 2009... eller något i den stilen?

Inga kommentarer: