23.5.08

Fredagar är ju kul.

Om några timmar befinner jag mig på ett segt tåg till Falun. Jag längtar, mest efter Karin. Det känns som tusen år sedan vi sågs - egentligen är det mindre än ett år men då var jag precis hemkommen från Peace & Love och inte direkt kontaktbar. Av förklarliga skäl som brist på sömn och hygien.

Nu har jag packat ungefär 5 kjolar och två klänningar, 5 par strumpbyxor av olika slag (latex, bomull, vanliga - u name it.), 2 par skor, 4 linnen osv osv osv. Med andra ord finns det ingen hejd på det hela. Det går helt enkelt åt kläder när man är i Falun... eller?

Lektionerna idag är något överflödiga, utom engelskan där vår söta lärare är fast bestämd att vi inte ska kolla på film som i alla de andra ämnena. Vi får lära oss konstiga engelska språk istället. Och kolla lite lite lite på Little Britain.

Inga kommentarer: