15.5.08

In the abscence of sleep

Bloggen är nog inte så anonym längre. Jag är fett public med att det är jag som skriver den.

Ska nog ta och hoppa i säng nu. Imorgon är det en lång dag med besök på museum och grejer. Det bästa är ändå middagen med Katja och Frida som någon gång efter 18.00 kommer att äga rum hemma i det gula huset. Imorgon måste solen skina för jag ska ha mina brillz på mig och jag ska vara somrig och ha lockigt hår och sånt tjaffs.

Ja för mycket är ju bara det, tjaffs.
(det kliar i kroppen idag också, det svider lite också . Eller rätt mycket om jag ska vara ärlig. Jag är bara sjukt less på att må lite halvt bara. eller jättehalvt. jag orkar inte ens bry mig om stor bokstav. godnatt. )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar inte som om min förra kommentar som jag skrev igår kom fram. Så jag frågar igen: har du ny blogg honey?

Puss!

Linda sa...

Japp this is a new one.