21.11.09

Ibland kan jag komma på mig själv med att bara sitta och vara så jävla förbannad. Ja men sådär som man blir ibland utan anledning men egentligen har man en anledning någonstans i bakhuvudet. Självklart har man glömt bort varför man är arg egentligen så man måste liksom gå igenom allt man varit arg över på sistone, för att liksom vara säker på att man är klar med att vara arg över just den saken.

Otroligt ovärt inlägg, precis som alla andra ikväll jag vet. Men jag kan inte låta bli. Det är så ibland. Imorgon jobbar jag 16-21 mitt femte pass den här veckan, är trött det är jag verkligen men det går över efter massa timmars sömn och lite kur när J kommer hem från jobbet imorgon bitti. På måndag är det skola, sen kommer farmor. Sen mina vänner, ska det powerskrivas på uppsats & SOVAS. Längtar efter ordentlig sömn.

Inga kommentarer: