25.8.08

You only go around 'round 'round

Ikväll har jag en hangup på The Kooks. Det blir så ibland.

Jag sov i Michans nya lägenhet i natt, det var mys. Så mysigt att jag gick upp med henne en stund efter 05.00 imorse för att äta frukost och bege mig in mot hufvudstaden. I några timmar gick jag där ensammen och lite övergiven - men det botades då kontoutdraget visade att lönen gjort sig hemmastadd på kontot. Så med en smörgås, Elle & Vogue fördrevs tiden rätt skapligt tills jag mötte upp två herrar från Katrineholm - Marcus & Emil a.k.a Loffart. Rätta mig om jag har fel men... det är inte varje dag det händer right? Jespes Sahlén passerade med en missanpassad golfbag - det var intressant. Enligt Loffart (ni kanske känner igen namnet från random toaletter runtom i Katrineholm? Vem vet?) såg han också Rosa från filmen om... Rosa. Stort det där. Men inga horor på Malmskillnadsgatan. Fail grabbar - verkligen.

Själv begav jag mig till skolan för att ansluta till resten av de förvirrade förstagångsstudenterna. Men det gick bra ändå & en timme senare var man åter fri att bege sig ut på stan för att fynda diverse vackra ting att ha på sig. & tro mig, sådana hittades (kanske kanske kanske kommer det ngn gång en bild på en outfit som inhandlats just denna dag?). Katja var mitt sällskap och senare anslöt också Cissi :) Hittade mamma i Täby C där jag återigen fyndade ting jag ansåg vara nödvändiga för min överlevnad. Så det så :)

Inga kommentarer: