22.8.08

Caring is creepy.

wa
Projektdagen 2008. Så hett det kan bli?

Lillebror kom över och diskuterade livet en stund ikväll. Det var mysigt. Pojkvaskern har ju varit i Härnösand hela långa sommaren känns det som så vi har inte hunnit träffas speciellt mycket - fast han bor på andra sidan gatan. <3

Shuffle på iTunes är kul - ibland lite skrämmande dock när man inte riktigt har någon vidare koll på vad man har för musik egentligen (med man menar jag mig själv). På nattsnåret som denna tidpunkt fasktiskt är, är man inte alltid tiptop som de flesta nog har rätt bra koll på, jag är en av dem som vet detta (ja, nämn en natt då jag inte är uppe?). However, ibland shufflar iTunes då fram läskig musik, sån där musik som man bara har för att man någon gång skulle imponera på en eventuellt kärlek med. Tro mig, jag har massa sådan musik (nämn inte ens den där gången då jag gick och köpte Mangaböcker av allt i världen... men det är en helt annan historia?) - och sådan kom fram nu. Ett läskigt brölande som mer lät som ett offervrål än någonting annat. Delete är ju en bra knapp för sådant...

Haha. Imorgon ska det städas. & Jessica ska dejtas lite till (som vanligt med andra ord :P). & så ska alla dudes sammanståla ngnstans? Annars blir det Ebba & Didrikkväll i sin ensamhet - Jessica ska plocka ihop ett fredagsmyspaket till mig :) (& don't tell her this men - imorgon ska hon få en present av moi. )

Hela helgen är faktiskt så gott som planerad rakt igenom.
På lördag är det middag med Jessica & Sofie.
På söndag är det pyjamaskalas hemma hos Michan i hennes nya lägenhet.


På väg till tåget. Det var kul den dagen. Av någon anledning?

Inga kommentarer: