16.7.08

Oh you won't believe this!

I måndags var jag ute med Katja. På vägen hem (som tog 2 timmar att ta sig) bestämde vi oss för att äta på Sleven. Där, när vi sitter på trottoarkanten och trycker i oss det enda vi intalat oss att vi ska äta det närmsta dygnet, vad händer då? VackraMannen kommer uthoppandes ur en taxi. Vad är oddsen? Jag har iaf bildbevis, den vackra flickan bredvid är ingen mindre än Katja (<3). Han kom ihåg. Jag kom ihåg. Vi blev medbjudna på en fest på Lidingö och vi var på väg. Självklart sket det sig då vi blev utslängda ur taxin av en butter taxichaufför. Synd Synd. Men vi hann ta reda på VackraMannens riktiga namn; Patric.

Är det någon som vet vem denna man är? Något inneboende behov gör att jag måste veta mer om honom.
(och ja, jag vet - det tog mer än några minuter...)

Inga kommentarer: