1.7.08

Bussresor, Arvikamusik och MangoFanta.

Om x antal timmar går bussen mot Arvika. Tillsammans med de fina flickorna ska jag kräla i leran och dansa bort alla bekymmer. Så det så.

Jag skulle packa direkt när jag kom hem från färden till Täby. Det blev självklart inte så. Istället tog jag en promenad, satt på trappen och filosoferade till tonerna av Markus Krunegård. Det var ju bra. Klockan är nu 23.52 och jag har FORTFARANDE knappt börjat. Jag har lagt ner ett par gröna strumpor i väskan. That's it. Bra där Linda, det är så jävla typiskt dig att göra allt i sista sekunden. haha, men jag överlever. Man gör ju det i tider som denna. Ja 2008 alltså.

Vi har köpt nödvändigheter idag, så som koffeintabletter, MangoFanta, Myggroller, ansiktstvätt och våtservetter. Our trip is saved. Och lite ravioli såklart;)

Middagen var trevlig igår, vi lyssnade på Arvikamusik och åt godis. Sov hos Moa i natt, vi spelade Yatzy till tidig morgon och jagade spindlar med träskor. Detta avlöstes också med lite dansande till soundtracket till Dirty Dancing. Ja ni fattar, en bra kväll ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

om 7 timmar och 46 minuter ska vi mötas vid bussarna