27.7.09

Kanske lite trött men jag vet inte...

Är i Stockan i natt, känns skönt. Jimmy jobbar men kommer hem om några timmar, det är fint när han kommer hem och kryper ner i sängen, jag tycker om när han pratar i sömnen i mitt öra. Då spelar det ingen roll om jag inte kan sova, det är bra ändå - who needs sleep anyway?

Gjort stan med finaste mamma i helgen, städat rummet idag, åkte hit - mötte Jimmy lite snabbt i Mörby c för att handla och pussas lite för första gången sedan i fredags (ojsan, två dagar tänker du men det är ändå nästan ett rekord för oss...) - mår lite illa, har ont i magen och huvudet. Längtar lite efter pappa som är i USA till på tisdag, längtar efter Tove som ÄNTLIGEN är tillbaka i Stockholm. Ja så kan det vara ibland, att man längtar efter folk man tycker om. Det vore ju konstigt annars.

Grannarna har bråkat. Inatt igen. Det gör mig lite nervös, jag är fan inte van vid högljudda bråk och smäll i dörrar - speciellt inte andras skrik och smällande. Jaja, hamstern är lugn (ja den andra dog ju, Otto dödade Algot med vad vi misstänker var ett strypgrepp men det är en helt annan historia.) så då är jag också lugn. Så är det.

Inga kommentarer: